Kontakt Adresy i wykazy Ogłoszenia Praca Sprawy A-Z
ZUW Szczecin - Dla cudzoziemców - FAMI 2022/2023 - PL - CALL CENTER

CALL CENTER

 W ramach projektu utworzona została automatyczna całodobowa infolinia dla cudzoziemców (obywateli państw trzecich). Infrastruktura infolinii opiera się na wyodrębnionym numerze telefonu, pod którym dzwoniący cudzoziemiec otrzymuje w trzech językach - polskim, angielskim, i ukraińskim – nagrane podstawowe informacje dotyczące procedury legalizacji pobytu, w tym uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy, pobyt stały, pobyt rezydenta długoterminowego UE, przedłużenia wizy, ruchu bezwizowego oraz informacje dotyczące swojej sprawy prowadzonej w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

Jednocześnie, niezależnie od funkcjonującej infolinii, Konsultanci Call Center udzielają cudzoziemcom składającym wnioski w Punktach Obsługi Klienta, szczegółowych informacji na temat nie tylko procedury legalizacji pobytu, w tym uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy, pobyt stały i  pobyt rezydenta długoterminowego UE, ale przede wszystkim na temat bieżącego postępowania.

 

Numer telefonu infolinii:  91 44 12 000

 

Infolinia dostępna jest dla obywateli państw trzecich w następującym harmonogramie:

Konsultanci Call Center

od poniedziałku do piątku, w godzinach:

8:00 – 15:00

Infolinia automatyczna

dostępna całodobowo we wszystkie dni tygodnia

 

Szczegółowe informacje umieszczone są w nagranej instrukcji dostępnej po wybraniu numeru telefonu infolinii. Poniżej umieszczony został wykaz najważniejszych opcji, wybieranych tonowo po uzyskaniu połączenia:

 

Konsultanci Call Center:

Kod tonowy

Dostępna opcja

6

Informacje w sprawie odbioru Kart Pobytu

7

Informacje w pozostałych sprawach

 

Infolinia automatyczna:

Kod tonowy

Dostępna opcja

1

Język polski

2

Język angielski

3

Język ukraiński

 

 


cofnij do druku na górę