ZUW Szczecin
Kontakt Adresy i wykazy Ogłoszenia Praca Sprawy A-Z
ZUW Szczecin - Wojewoda i Urząd - e-Urząd: Doręczanie pism
Zarchiwizowana wersja publikowanej treści z dnia: 2012-04-23

e-Urząd: Doręczanie pism



Informacje dotyczące doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych do ZUW Szczecin

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. Nr 206, poz. 1216) Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie informuje o sposobach doręczania dokumentów w postaci elektronicznej.

1. Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) ZUW Szczecin uruchomiona w ramach projektu „e-Urząd Wojewódzki”, za pomocą której można doręczać dokumenty elektroniczne do urzędu:

https://esp.e-uw.gov.pl/

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych:

Przekazanie dokumentu (poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu) on-line na stronie Serwisu Elektronicznej Komunikacji.

Wymagania dla dostarczanych dokumentów elektronicznych:

Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie XAdES.

Akceptujemy następujące formaty załączników:

· doc, rtf dla MS Word 6.0/95/97/2000,

· xls dla MS Exel 95/97/2000,

· odt dokument OpenOffice.org 2.x

· txt dokument tekstowy,

· gif, tif, jpg – pliki graficzne,

· pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi,

· zip pliki skompresowane w formacie ZIP,

· rar pliki skompresowane w formacie RAR.

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10 MB.

Dokumenty zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone.


2. ePUAP: Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej

http://www.epuap.gov.pl/


Sprawę elektroniczną do ZUW można również zainicjować przez platformę ePUAP umiejscowioną pod adresem internetowym
www.epuap.gov.pl , która zostanie następnie pobrana do skrzynki podawczej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.

W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP. Skuteczne doręczenie dokumentów potwierdzane jest automatycznym wydaniem urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP).


3. Adres poczty elektronicznej urzędu, za pomocą której można doręczać dokumenty elektroniczne: (bez potwierdzania UPP)

kancelaria_ogolna@szczecin.uw.gov.pl



4. Dostarczenie dokumentów osobiście - w godzinach pracy urzędu do Punktu Obsługi Klienta przy Wałach Chrobrego 4 w Szczecinie na następujących nośnikach danych:

  • dyskietka 1,44 MB,
  • pamięć masowa USB 1.1, 2.0,
  • płyta CD/DVD.


klientowi wystawione zostanie UPP w postaci papierowej.



 

Wykaz spraw realizowanych elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą ZUW (formularze elektroniczne)

 



informacje:
treść opublikowana dnia: 2012-04-23 o godzinie: 08:32:12 przez użytkownika Piotr Pieleszek

cofnij do druku na górę